FAQ

Q.

  Waarom staat mijn favoriete winkel niet tussen de aanbieders.

A.

  We werken op dit moment nog maar met een selecte groep aanbieders van boeken, omdat we op dit moment alleen van deze aanbieders de data goed kunnen uitlezen. Echter zijn we achter de schermen al bezig met meerdere winkels te implementeren. Hoe meer winkels, hoe overzichtelijker de markt.

Q.

  Verkopen jullie ook zelf boeken?

A.

  Nee op dit niet. Onze vergelijkingssite stuurt je dus altijd door naar een externe aanbieder/boekenwinkel. De boeken die je aanschaft koop je dus niet bij ons.

Q.

  Waarom zie ik geen levertijd bij de aanbieders staan?

A.

  We zijn deze functionaliteit nog aan het ontwikkelen. Dus als het goed is kun je in de toekomst ook vergelijken op levertijd.

Q.

  Zijn de verzendkosten inclusief bij de getoonde prijzen?

A.

  Meestal zijn de verzendkosten voor het boek nog niet doorberekend op onze website, echter zijn bij bol.com de verzendkosten voor tweedehandsboeken al wel meegenomen in de verkoopprijs. Dit vergelijkt nog niet zo gemakkelijk, we werken aan een oplossing.

Q.

  Ik wil graag een boek retourneren

A.

  In dat geval verzoeken wij je contact op te nemen met de verkoper van jouw boek. Wij zorgen er alleen voor dat je weet waar je je boek het beste kan kopen, wij zelf verkopen geen boeken

Q.

  Ik krijg mijn boek niet gevonden via jullie website, hoe kan dat?

A.

  Het is mogelijk dat het boek dat je zoekt niet beschikbaar is bij onze huidige boekenpartners. Heb je al geprobeerd het boek te vinden door de EAN of ISBN in het zoekveld in te toetsen?

Q.

  Wat moet ik doen als ik mijn boek niet heb ontvangen?

A.

  In dat geval raden we je aan contact op te nemen met de verkoper van jouw boek; zij weten vast en zeker waar je boek is!

Q.

  Ik woon in België, versturen jullie ook naar België

A.

  Wijzelf verkopen geen boeken, maar vrijwel al onze verkooppartners verzenden boeken internationaal, waaronder België.